Hallo! Wiem, wiem nie było mnie tu już dawno...ale no niestety brak czasu, brak internetu, upały no i tak jakoś wyszło. Ale teraz już jestem :D. I przychodzę do Was z tagiem: 50 przypadkowych faktów o mnie. Na recenzję nie miałam siły (upały +35) a więc będzie taki lajtowy post z którego dowiecie się trochę o mnie;) a więc zaczynamy.
1.Mam na imię Patrycja, a na drugie Magdalena którego imienia nie znoszę.
2.Poleciało mi już 21 lat, ehh... gdzie te czasy `hot` 16 ;D
3.Mam straszę rodzeństwo (siostrę i dwóch braci)
4.Prawko zdałam 1,5roku temu i to wtedy spełniło się moje jedno marzenie:D w końcu mogę być `samowystarczalna` i bez niczyjej łaski znajdę się tam gdzie w danej chwili potrzebuję.
5.Moim marzeniem jest Opel Astra Bertone, chodź mam już Astre to jednak ta sportowa to cudo!
6.Uwielbiam zwierzęta.
7.Mam psa rasy syberian husky, taki mój staruszek kochany (13 lat).
8.Jestem w szczęśliwym związku z mężczyzną marzeń od 3 lat ;)
9.Skończyłam liceum profilowane, ale do matury nie podeszłam.
10.W ciągu dalszym się uczę.Jeszcze 1.5 roku i będę opiekunem w Domu Pomocy Społecznej, a później mam zamiar doszkalać się w kierunku Technik Kosmetologii.
11.Co do nauki... w gimnazjum dawałam w kość nauczycielom.
12.Przez rok uczyłam się do zawodu Fryzjerki... a co mi tam ;D
13.Swoją przygodę z malowaniem zaczęłam po ukończeniu 1 klasy gimnazjum.
14.A przygodę z farbowaniem włosów w 2 klasie gimnazjum (były już włoski z pasemkami blond,pare pasemek różowych,fioletowych,brąz,czerwień a teraz jest rudy<3 naturalnie jestem szatynkom ;)
15.Słucham hip-hopu, przez dość długi okres chodziłam w szeerokich dresach, bluzach z kapturem.
16.Nienawidzę ! czapek, szalików, rękawiczek!
17.Za to lubię kominy ;D
18.Przez 6 lat grałam w piłkę nożną.
19.Za to nie lubię, a wręcz nienawidzę siatkówki i piłki ręcznej.
20.Ale lubię koszykówkę.
21.Przez dłuższy czas miałam `fazę` na rolki.
22.W wieku 15 lat nauczyłam się jeździć autem ;D
23.Mam straszny, ale to straszny szacunek do ludzi starszych.
24.Uwielbiam czereśnie <3
25.Nie piję alkoholu od ponad 2 lat.
26.Ale za to palę papierosy...
27.Staram się być punktualna, nie zawsze mi to wychodzi ale...staram się ;D
29.Niestety ale jestem bezrobotna, niestety taki kraj(a może takie miasto?), że bez znajomości strasznie ciężko zdobyć pracę.
30.Chciałabym pojechać do Afryki.
31.Mam lęk wysokości :( przeokropnie boję się igieł, ale pająków tylko takich dużych.
32.Marzy mi się prawo jazdy C+E.
32.Uwielbiam lakiery.
33.Uczę się robienia paznokci metodą żelową.
34.Jestem straszną bałaganiarą, ale jak ktoś zmieni miejsce chodź 1 rzeczy w tym bałaganie to wpadam w szał.
35.Chodź jestem bałaganiarą to kuchnia, łazienka, salon musi być ładnie uporządkowane.
36.Nad jeziorem/basenem zawsze jestem w spodenkach i w górze od stroju...
37.Uwielbiam wycieczki.
38.Mieszam niedaleko granicy z Niemcami... mam 15min do DM-u.
39.Chodź uczyłam się przez 12 lat Niemieckiego to i tak umiem tylko `Ja,bite,danke.`(z resztą umiem tylko co nieco czeski).
40.Nie lubię gier internetowych takich jak Tibia,Minecraft? co ludzie w nich widzą? Powie mi to ktoś?
41.Od pewnego czasu nie lubię świąt...
42.Chciałabym otworzyć własną firmę.
43.Lubię, a nawet bardzo lubię postawić czasem na swoim.
44.Jestem zakochana w tuszach Maybelline, cieniach MIYO...
45.Uczę się sztuki z makijażu z kanałów na Youtube. Czasem mi to wychodzi dobrze, a czasem...szkoda gadać.
46.Nie planuje mieć dzieci.
47.Pierwszy koncert na jakim byłam to koncert Hemp Gru gdy miałam ok.15lat.
48.Jestem strasznym śpiochem... godzina 11 to dla mnie za wcześnie żeby wstawać.
49.Chciałabym kiedyś wystartować w jakimś rajdzie samochodowym.
50.Zawsze miałam starszych znajomych i jakoś tak od małego wolę przebywać z chłopakami... Nie wiem czemu tak jest ale lepiej się w ich towarzystwie lepiej czyje, ale jednak przyjaciółkę tęż mam ;)
Pozdrawiam, Pat ;*
Do zobaczenia ;)
Komstetyki Pattryś
Po prostu Pattryś. Kontakt : ruda.patt.ryss@gmail.com
poniedziałek, 21 lipca 2014
niedziela, 29 czerwca 2014
Soraya Make Up Kryjący
Hej, Hej :)
Na początku chciałam was wszystkich bardzo przeprosić, że posty nie są regularnie wrzucane. Niestety ale brak czasu a dodatkowo brak dostępu do internetu :( Postaram poprawić i już regularnie dodawać coś nowego. A teraz wracając do tematu, przyszłam do was z postem o podkładzie Soraya z którego jestem baaardzo zadowolona. Obecnie używam go od czasu do czasu, ale jeszcze z jakiś rok temu był moim ulubieńcem, niezliczona ilość pustych opakowań.
Opis producenta :
Kryjący make-up z witaminą E oparty na nowoczesnej formule NATURAL EFFECT, która wykorzystując doskonałe pigmenty i składniki kryjące, zapewnia cerze aksamitną gładkość, jednolity koloryt oraz tuszuje niedoskonałości. Make-up poprawia odcień cery, ukrywa drobne zmarszczki, przebarwienia i zaczerwienienia. Zapewnia perfekcyjny i naturalny wygląd przez wiele godzin. Sprawia, że skóra jest przyjemna w dotyku, nie wysusza jej,zapewnia poczucie komfortu.
Idealnie sprawdza się przy cerze normalnej i suchej.
Skład:
Aqua, cyclopentasiloxane, cyclohexasiloxane, hexyl laurate, polymethylmethacrylate, talc, CI 77891, cetyl PEG/ PPG-10/ 1 Dimethicone, polyglyceryl-4 isostearate, cetyl dimethicone, ceresin, hydrogenated castor oil, triethoxycaprylylsilane, tocopherol, panthenol, propylene glycol, sodium chloride, DMDM hydantoin, iodopropynyl butycarbamate, perfum, benzyl benzoate, benzyl salicylate, citronellol, genariol, hexyl cinnamal, hyydroxycitronellal, hydroxyisohexyl 3-cyclohexane carboxaldehyde, limonene, linalool, alpha-isomethyl ionone, CI 77499, CI 77491, CI 77492.
Moja Opinia:
Posiadam kolor 03 Naturalny. Produkt jest w tubce z zamknięciem typu `klik`. Podkładu jest 30ml. Konsystencja jest ok, ani nie lejąca ani nie za gęsta, taka akurat:) zapach produktu też jest ok tak jakby wpadał pod zapach różany, ale dokładnie nie dam rady go opisać. Podkład nie wysusza skóry, nie zapycha, nie pozostawia maski. Produkt jest bardzo leciutki, nie widać,że go mamy. Co prawda nie kryje nie wiadomo jak super, można powiedzieć,że delikatnie matuje. Na twarzy utrzymuje się ok.5-6 godz potem niestety tak jakby `znika`. Podkład starcza na ok.1,5 miesiąca. Podsumowując: bardzo lubię ten podkład, obecnie używam go od czasu do czasu. Za taką cenę czego chcieć więcej;)
CENA: 13-15zł.
A Wy drogie Panie używałyście tego podkładu? Jakie u was ma on opinie?
Pozdrawiam:*
Pat.
Na początku chciałam was wszystkich bardzo przeprosić, że posty nie są regularnie wrzucane. Niestety ale brak czasu a dodatkowo brak dostępu do internetu :( Postaram poprawić i już regularnie dodawać coś nowego. A teraz wracając do tematu, przyszłam do was z postem o podkładzie Soraya z którego jestem baaardzo zadowolona. Obecnie używam go od czasu do czasu, ale jeszcze z jakiś rok temu był moim ulubieńcem, niezliczona ilość pustych opakowań.
Opis producenta :
Kryjący make-up z witaminą E oparty na nowoczesnej formule NATURAL EFFECT, która wykorzystując doskonałe pigmenty i składniki kryjące, zapewnia cerze aksamitną gładkość, jednolity koloryt oraz tuszuje niedoskonałości. Make-up poprawia odcień cery, ukrywa drobne zmarszczki, przebarwienia i zaczerwienienia. Zapewnia perfekcyjny i naturalny wygląd przez wiele godzin. Sprawia, że skóra jest przyjemna w dotyku, nie wysusza jej,zapewnia poczucie komfortu.
Idealnie sprawdza się przy cerze normalnej i suchej.
Skład:
Aqua, cyclopentasiloxane, cyclohexasiloxane, hexyl laurate, polymethylmethacrylate, talc, CI 77891, cetyl PEG/ PPG-10/ 1 Dimethicone, polyglyceryl-4 isostearate, cetyl dimethicone, ceresin, hydrogenated castor oil, triethoxycaprylylsilane, tocopherol, panthenol, propylene glycol, sodium chloride, DMDM hydantoin, iodopropynyl butycarbamate, perfum, benzyl benzoate, benzyl salicylate, citronellol, genariol, hexyl cinnamal, hyydroxycitronellal, hydroxyisohexyl 3-cyclohexane carboxaldehyde, limonene, linalool, alpha-isomethyl ionone, CI 77499, CI 77491, CI 77492.
Moja Opinia:
Posiadam kolor 03 Naturalny. Produkt jest w tubce z zamknięciem typu `klik`. Podkładu jest 30ml. Konsystencja jest ok, ani nie lejąca ani nie za gęsta, taka akurat:) zapach produktu też jest ok tak jakby wpadał pod zapach różany, ale dokładnie nie dam rady go opisać. Podkład nie wysusza skóry, nie zapycha, nie pozostawia maski. Produkt jest bardzo leciutki, nie widać,że go mamy. Co prawda nie kryje nie wiadomo jak super, można powiedzieć,że delikatnie matuje. Na twarzy utrzymuje się ok.5-6 godz potem niestety tak jakby `znika`. Podkład starcza na ok.1,5 miesiąca. Podsumowując: bardzo lubię ten podkład, obecnie używam go od czasu do czasu. Za taką cenę czego chcieć więcej;)
CENA: 13-15zł.
A Wy drogie Panie używałyście tego podkładu? Jakie u was ma on opinie?
Pozdrawiam:*
Pat.
niedziela, 15 czerwca 2014
Pielęgnacja włosów czyli Sleek Line
Cześć wszystkim :) dziś chciałam się z wami podzielić moją pielęgnacją włosów. I oto jest zestaw sleek line (szampon, balsam i odżywka jedwabna)
A więc zaczynamy od szamponu:

Kilka słów od producenta:
Intensywnie nawilżający szampon z jedwabiem do włosów zniszczonych lub po farbowanie. Dzięki zawartości protein jedwabiu posiada właściwości silnie nawilżające skórę i włosy. Nadaje się do częstego stosowania.
Skład:
Aqua, sodium laureth sulfate, ammonium lauryl sulfate, cocamide DEA, cocamidopropyl betaine, sodium chloride, PEG-7 glyceryl cocoate, hydrolyzed silk, glyceryl, polyquaternium-7, citric acid, parfum, disodium EDTA, alpha-isomethyl lonone, eugenol, geraniol, hexyl cinnamal, linalool, methylisothiazolinone, methylchloroisothiazolinone
methylchloroisothiazolinone.
Pojemność: 1000ml
Cena: allegro ok. 10 Zł
Moja opinia :
Na samym początku byłam słabo nastawiona na ten szampon, ponieważ moja skóra głowy nie lubi dużych zmian i często bo użyciu nowego szamponu pojawiał się łupież. W końcu wzięłam się za niego i co? Wielka niespodzianka łupieżu nie ma:D i ten zapach mmm... Ciężko mi go określić, ale tak jakby guma balonowa z dzieciństwa. Zapach utrzymuje się na moich włosach co najmniej jeden dzień. Szampon u mnie się sprawdził świetnie nawilża włoski. Jedyny minus to wielka butla przy której trzeba mieć pompkę ponieważ ciężko wylać odpowiednią ilość. Konsystencja szamponu jest ani nie za gęsta, ani nie za rzadka przez co szampon jest bardzo wydajny.
Balsam Sleek Line

Kilka słów od producenta :
Pielęgnuje i dba o zdrowy wygląd włosa. Działa odżywczo i antystatycznie. Ułatwia rozczesywanie i modelowanie włosów. Efekt widoczny już po pierwszym użyciu.
Pojemność: 1000ml
Cena: allegro ok. 10 Zł
Moja opinia :
Bardzo duża butelka co sprawia problem przy nalaniu odpowiedniej ilości produktu. Konieczna pompka. Ten sam zapach co przy szamponie. Tak jak producent napisał, po pierwszym użyciu widać efekt. Ułatwia rozczesywanie, włoski ładnie się błyszczą. Zastrzeżeń do produktu nie mam żadnych.
Odżywka jedwabna do włosów

Kilka słów od producenta :
Głęboko nawilża i regeneruje włosy, ułatwia rozczesywanie. Nadaje włosom gładkość, miękkość oraz zdrowy i lśniący wygląd. Idealny do zabiegu prostowania włosów.
Pojemność : 30ml
Cena: ok. 20zl
Moja opinia :
U mnie spisuje się ok. Minus jest taki, że nie możemy kontrolować ile nam go zostało, idealnie sprawdza się pompeczka dzięki, której możemy wycisnąć dokładnie taka ilość kosmetyku jaką potrzebujemy. I zapach jest dokładnie taki sam jak w poprzednich kosmetykach.
Ogólna opinia:
Osobiście bardzo zachwalam te produkty. Moje włosy są zniszczone przez farbowanie i prostowanie i te kosmetyki je regenerują bardzo dobrze. Przed ich stosowaniem moje włoski były matowe po stosowaniu przez ok 2 miesiące nabrały blasku i są mięciutkie. Co prawda przetluszczaja się ale to mi nie przeszkadza. Produkty są bardzo wydajne.
Cena malutka, pojemność duża, zapach przecudowny, spełniają wszystkie moje oczekiwania - czego chcieć więcej? :D
A wy drogie dziewczyny miałyście juz styczność z tymi produktami? Jeśli tak to jakie? Pozdrawiam ;*
sobota, 7 czerwca 2014
Ziaja dwufazowy płyn do demakijażu oczu.
Na pierwszy ogień idzie dwufazowy płyn do demakijażu z Ziaja.
Opis produktu :
Idealny do zmywania kosmetyków wodoodpornych. Polecany również dla osób stosujących soczewki kontaktowe. Przebadany okulistycznie. Nie zawiera substancji zapachowych. Szybko i skutecznie usuwa makijaż. Nie pozostawia tłustej warstwy wokół oczu. Zapobiega wysuszeniu wrażliwej skóry.
Skład :
Aqua (water), cyclipentasiloxane, isohexadecane, sodium chloride, 2-bromo-2 nitropropane-1, 3 diol, sodium benzoate, CI 42090.
Cena:
Ok.6zł
Moja recenzja :
Kupiłam ten płyn zachęcona pozytywnymi komenrzami na różnych blogach. Niestety mi on nie pasuje. Jedynymi plusami jakie znalazłam jest cena, brak zapachu i to że nie podrażnienia oczu. Niestety ale tuszu nie chce zmywać (używam tuszu niewodoodpornego) trzeba strasznie się namęczyć żeby zmyć makijaż, zostawia tłusty film dookoła oczu :( i jest niestety niewydajny.
Wiadomo, że nie każdemu wszystko musi pasować u mnie niestety się nie sprawdził, może kiedyś jeszcze kupie ale już przy innym tuszu ;)
A wy dziewczyny jak podchodzicie do tego płynu? Pasuje wam czy wybrałyście inny? :)
...i ja spróbuję swoich sił...
Chciałam powitać wszystkich na nowym blogu ;) Długo się zastanawiałam nad tym czy go założyć, ale w końcu doszłam do wniosku ' tak zakładam i ja spróbuję swoich sił '. A więc postaram się prowadzić bloga regularnie. Głównym tematem będą kosmetyki.
A więc do dzieła!;D
A więc do dzieła!;D
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)


